Tar dagen som den kommer

Igår regnade det, mulet precis hela dagen men det var väntat så jag tog det med ro. Der blev mycket streamande på datorn för mig då Jazz tog med sig sitt tv-spel och tog hand om just tv.n igår.

Känns så skönt att inte känna stressen av att man måste vara ute o ”ta vara” på dagarna för det finns x antal dagar.

Idag har vi några ärenden att göra och ikväll åker Jazz hem till stan för han har ju jobb imorgon. Jag själv stannar ju här några dagar till. Vi får se när jag åker hem. Jag skall jobba på torsdag o jag KAN ju jobba här om det e så.

2 kommentarer på “Tar dagen som den kommer

  1. Att ”bara vara” är nog så viktigt. Kommande vecka ska bli solig och varm. Stanna om du kan, du kan säkerligen känna för ett dopp till och med… runt 27 grader på torsdag..

    Gilla

Lämna en kommentar